CAS |  CAT |  ENG
logotip
GLOBOMEDIA | MEDIAPRO
CORPORATIVA| CANALS TV| PRODUCCIÓ| POSTPRODUCCIÓ| ENGINYERIA AUDIOVISUAL I TRANSMISSIONS| SERVEIS AUDIOVISUALS| ÀREA INTERNACIONAL
10 de desembre 2018

MEDIAPRO s'adjudica el lot principal de la segona divisió de la Lliga Francesa

El canal de MEDIAPRO emetrà 8 partits de segona divisió francesa per jornada

La Lliga de Futbol Professional francesa (LFP) ha adjudicat a MEDIAPRO el principal lot de drets d'emissió de la segona divisió: 8 partits per jornada des de la temporada 2020-21 a la 2023-24. El Grup audiovisual produirà els partits i aplicarà els estàndards de qualitat més elevats per garantir una producció d'alt nivell i obrirà les finestres necessàries perquè tots els aficionats puguin seguir els partits complets i en directe. Aquesta adjudicació completa i reforça el contingut del canal de tv que MEDIAPRO té previst implementar a partir de la temporada 2020-2021 i en el quan ja està previst emetre 8 partits per jornada i en exclusiva de Ligue 1. MEDIAPRO també s'ha adjudicat els drets d'emissió de programes dedicats a la segona divisió, que s'emetran de dimarts a divendres.

Amb l'adjudicació de 8 partits de segona, el canal aconsegueix cobrir l'interès dels aficionats a tot el territori francès, i es converteix en el referent del futbol francès a partir de la temporada 2020. Els partits s'emeten els dissabtes a les 19 h. A Espanya el canal LaLiga 1/2/3, produït per MEDIAPRO, emet simultàniament partits de segona divisió.

El canal temàtic de futbol que produirà MEDIAPRO amb els drets de la Lliga Francesa oferirà una programació ininterrompuda set dies a la setmana i 24 hores al dia, i s'oferirà per a la seva distribució a tots els operadors de tv Premium que operen a França. MEDIAPRO té una àmplia experiència en la gestió de drets esportius, producció de canals i distribució de continguts. Amb una facturació de 1.649me el 2017 i un Ebitda de 189me, té un equip de més de 6.500 professionals a 53 seus distribuïdes a 4 continents, entre elles la seu de MEDIAPRO France, que opera ininterrompudament des de fa més de deu anys. El Grup produeix més de 15 canals de televisió a tot el món, incloent diversos canals temàtics d'esports i específicament de futbol, com beIN Sports i beIN Sports LaLiga (en associació amb beIN Media Group), Real Madrid TV o Golf Channel.

MEDIAPRO va realitzar la transmissió del senyal internacional de la Cimera G20

Va ser host broadcaster de l’International Media Center situat a Buenos Aires

El Grup MEDIAPRO va ser la responsable de la recepció i distribució del senyal oficial de la Cimera a l’International Media Center (IMC), va disposar de 5 receptors de satèl·lit i de la distribució de vídeo i àudio a 102 estacions de treball. A més, va ser el host broadcaster per a la premsa internacional dins de l'IMC a Parque Norte (Buenos Aires).

MEDIAPRO va comptar amb 14 posicions de stand up per a serveis de directe, algunes d’aquestes en exclusiva, per a clientes com Eurovision EBU i AP, entre d’altres. Overon va pujar el senyal a diferents satèl·lits en diversos formats. Més de 50 professionals van treballar en aquest producció amb un equipament on hi havia dues unitats mòbils de Mediapro Argentina. Van proporcionar cobertura continua durant 24 hores diàries des del 29 de novembre i fins el 2 de desembre.

IMC de Parque Norte 
A la localització de Parque Norte, MEDIAPRO va tenir vies de satèl·lit exclusives per a diferents agències de premsa i canals de televisió, en determinats casos amb servei d’operadors de càmera i equips de retorn per als seus periodistes. Overon va treballar per a nombrosos clientes, entre els quals hi havia cadenes internacionals com a ZDF, NHK, , BBC, Infonetwork i nacionals com a Antena 3, Telecinco, Cuatro, totes elles amb directes ocasionals; es va disposar d’un set de d’entrevistes per a l’agència de notícies russa Ruptly, amb enviament de senyals; el canal rus Channel One, amb set de entrevistes; així com serveis d’internet dedicat per al govern de Corea i Japó; i sistemes de transmissió amb motxilles 3G/4G i serveis d'ample de banda d'internet per CNN, Al Hurra, Sky i Bloomberg, l'agència de notícies Reuters, entre d'altres. Es van donar també serveis de transmissió de les rodes de premsa del President del Govern espanyol i enviaments de material per als serveis de Presidència espanyola, i de diferents senyals de rodes de premsa i compareixences per a l'agència de notícies russa Rutply.

Localitzacions a la ciutat de Buenos Aires
MEDIAPRO va disposar d'una unitat de satèl·lit en exclusiva para Al Jazeera a diferents localitzacions de capital argentina. A més, va comptar amb dos platós diferents per a Channel One (Rússia) per a realització en directes des de l'Obelisc i des del carrer Corrientes per a SRG (Suïssa).

Al punts de treball i a les pantalles dels pavellons de premsa es van distribuir dos senyals des d’una de les unitats mòbils procedents de cinc satèl·lits diferents: de l'aeroport Ezeiza, de l’aeroparc Jorge Newbery i de la Casa Rosada els dies 29 i 30 de novembre, i de les cinc sales on el dia 1 de desembre es van celebrar les rodes de premsa dels presidents.

100 Balas i 93 Metros preparen una sèrie documental sobre el Palmar de Troya

Les dues productores treballen en un exhaustiu retrat d'aquest hermètic culte amb més de 40 anys d'història

100 Balas (Grup MEDIAPRO) i 93 Metros han començat a desenvolupar un nou projecte de sèrie documental dins del marc de coproducció acordat entre les dues productores. Es tracta d'un retrat sobre l'Església Cristiana Palmariana, un culte que té el seu origen en una suposada aparició de la Verge Maria a quatre nenes al Palmar de Troya (Sevilla) el 1968. Aquesta presumpta aparició va atreure desenes de vidents que asseguraven veure també a la verge, entre ells, Clemente Domínguez, un jove de vint anys que acabaria convertint-se en el líder d'una branca de l'Església amb fidels per mig món.

L'aliança per la qual neix aquest projecte reuneix el saber fer de 93 Metros, la productora de documentals d'accés del periodista David Beriain, amb accés a entorns i protagonistes no accessibles a altres periodistes o investigadors; amb l'experiència del Grup MEDIAPRO en la realització de grans documentals com “Compar, llençar, comprar” de Cosima Dannoritzer; “Las cloacas de Interior” o “Grietas”, produïda per a Amnistia Internacional amb motiu del seu 40 aniversari a Espanya.

El projecte pretén convertir-se en l'aproximació més exhaustiva, ambiciosa, rigorosa i documentada sobre el cas del Palmar de Troya que s'ha realitzat fins al moment, conjugant el gènere documental amb l'estructura narrativa de la ficció, en la qual s'inclouran testimonis de primera mà, material inèdit i recreacions dels fets.

Aquesta col·laboració entre les productores confirma la línia de cooperació iniciada amb els projectes “Mafia”, sèrie documental sobres les cultures, tradicions i codis de les organitzacions criminals més poderoses del món; i “Black Market”, factual sobre el mercat negre i el tràfic il·legal de tot tipus de mercaderies.

Sobre 93 Metros

93 Metros és una productora de televisió especialitzada en grans formats documentals basats en accessos únics i exclusius a mons clandestins. El seu vaixell almirall, el programa Clandestino, s'emet des de fa tres temporades a DMAX i ha portat el seu fundador David Beriain a recórrer el món endinsant-se en algunes de les organitzacions criminals més poderoses. La productora també és responsable de l'especial “Estrecho” per a laSexta, el factual “La búsqueda de Diego Cortijo” per a #0 de Movistar+ i “La vida en llamas” i Yasuní, genocidio en la selva per a DMAX. Té a més amb una branca especialitzada en contingut per a redacció de diaris digitals i branded content.

Sobre 100 Balas

La productora audiovisual 100 Balas, empresa del Grup MEDIAPRO, és responsable de comèdies como “Olmos y Robles” (TVE) o “Chiringuito de Pepe” (Telecinco), a més dels formats d'entreteniment “Se hace saber” (TVE), “Sopa de Gansos” (Cuatro), “Feis tu feis” (Cuatro), “Espinete no existe” (TVE), Fit Life (Fox Life) o “eSports Generation” (GOL). Actualment, acaba de finalitzar la producció de la comèdia política “Vota Juan" (TNT), que s'estrena el mes de gener, a més de treballar en diversos projectes del segment factual.

“Vis a vis” estrena la quarta temporada a FOX com el més vist a la televisió de pagament

Najwa Nimri opta als Premis Feroz per la seva interpretació de Zulema

Sis mesos després del final de la tercera temporada, “Vis a vis” va tornar triomfal el passat dilluns 3 de desembre a FOX. El primer capítol de la nova temporada va ser seguit per 143.000 espectadors, amb una quota de pantalla del 0,77%. Unes dades que van convertir el ‘thriller’ carcelari de Globomedia en l’emissió més vista del dia a la televisió de pagament.

Amb els bons resultats d’audiència de la recentment estrenada quarta temporada, “Vis a vis” també està d’enhorabona per la nominació d’una de les seves actrius protagonistes: Najwa Nimri, que opta al premi Feroz com a Millor Actriu de TV per la seva interpretació del personatge de Zulema. Aquests guardons, creats per l’Associació d’Informadors Cinematogràfics d’Espanya, s’entregaran durant una cerimònia que se celebrarà el pròxim 19 de gener a Bilbao.

En els nous episodis, Altagracia (Adriana Paz), Saray (Alba Flores) i Zulema (Najwa Nimri) han tornat a ingressar a Cruz del Norte, on Sandoval (Ramiro Blas), el nou director de la presó, ha imposat un règim de terror.

Les noves trames incorporen nous fitxatges, com l’actor xilè Benjamín Vicuña (“El hilo rojo”, “La memoria del agua”, “Fuera de carta”), qui interpreta a Hierro, un nou e implacable funcionari de Cruz del Norte; també s’ha incorporat Cristina Marcos (“Pulsaciones”, “Cuéntame cómo pasó”, “Todos los hombres sois iguales”), que dóna vida a la propietària del conglomerat de les presons Cruz; Georgina Amorós (“Es por tu bien”, “Bajo sospecha”, “Seis Hermanas”) és l’encarregada de donar vida a un nou personatge de l’entorn de Zulema, i Edgar Vittorino s’ha convertit en un misteriós reclús d’una de les presons Cruz per a homes. Aquesta quarta temporada de “Vis a vis” també comptarà amb vells coneguts, com Palacios (Alberto Velasco), que ja va participar en les dues primeres temporades de la sèrie, i Maca (Maggie Civantos), que tornarà a la galeria de Cruz del Norte.

MAD Lions E.C., campió de la Iberian Cup de League of Legends, en una fase final amb 400.000 espectadors

L'actual campió de la Superliga Orange va tancar un 2018 de somni amb el títol de la Iberian Cup, la competició organitzada per LVP (Grup MEDIAPRO) i Riot Games

MAD Lions E.C. va inscriure el seu nom en la història de la Iberian Cup, la competició de League of Legends organitzada per LVP (Grup MEDIAPRO) juntament amb Riot Games, la fase final de la qual es va disputar al Barcelona Games World (Fira de Barcelona). El conjunt madrileny, campió de les dues últimes edicions de la Superliga Orange, va segellar el seu nom en la primera edició d'una copa que unia als millors equips de League of Legends d'Espanya i Portugal.

No va haver-hi venjança respecte de la passada final de la Superliga Orange. Els lleons van tornar a superar a Vodafone Giants, com ja van fer a Bilbao, per idèntic resultat (3-1) i davant l’entusiasta públic del Barcelona Games World, que va omplir les gairebé 2.000 localitats de l'Orange Stadium durant els tres dies de competició. Amb aquest triomf, MAD Lions E.C. completa un 2018 de somni: campió de la Superliga Orange a Múrcia, campió de la Superliga Orange a Bilbao i campió de la Iberian Cup a Barcelona. Triplet de competicions de LVP, que s'uneixen al European Masters aconseguit a Katowice (Polònia) al setembre.

La final va ser un espectacle en majúscules per l'emoció de les pròpies partides, però també per la passió amb la qual el públic va viure la trobada. Un partit que va arrencar amb la victòria de Giants per la via ràpida gràcies, en part, al domini en el carril superior d'un Antonio “Th3Antonio” Espinosa en pla estel·lar. Però si parlem de noms propis hem d'esmentar el de l'eslovè Tim “Nemesis” Lipovsek, el midlaner de MAD Lions, que va signar una actuació memorable en la seva última trobada amb els lleons abans de marxar a Fnatic, l'actual subcampió del món.

Nemesis va guiar el ressorgir dels lleons en el segon i tercer mapa, però va ser al quart quan va mostrar el millor del seu repertori. Quan tothom albirava ja un cinquè mapa, per l'enorme diferència en el marcador, Nemesis va decidir que no volia allargar més la final. I així va ser.

La retransmissió de LVP va tornar a batre un rècord històric en termes d'audiència: més de 170.000 espectadors van seguir la gran final de la Iberian Cup. En total, la fase final disputada al Barcelona Games World va reunir uns 400.000 espectadors entre les dos semifinals i el partit pel títol.

KIYF i Army, dignes rivals en semifinals

El flamant campió de la Iberian Cup va descavalcar el dissabte a ASUS ROG Army. Els lleons van superar l'Armada en una divertida semifinal en la qual l'eslovè Tim “Nemesis” Lipovsek, flamant fitxatge de Fnatic, també va imposar la seva qualitat als moments més determinants per decantar la sèrie. Ni la millor versió d'Alejandro “Carboni” González va poder contenir el millor equip d'Espanya el 2018.

En la primera semifinal, disputada el divendres, Vodafone Giants es va endur un espectacular duel davant KIYF, que se’n va anar fins al cinquè mapa. Van colpejar primer els gegants, van respondre els ninjes, van tornar a avançar-se els de Màlaga i van posar els barcelonins el 2-2 en el marcador. En el xoc definitiu, Giants, que ja va vèncer a KIYF en les semifinals pel títol de la Superliga Orange, es va sobreposar a un inici dubitatiu per acabar traient el bitllet a la final del diumenge, que va acabar aixecant MADLions E.C.

“Sergio & Serguéi”, d’Ernesto Daranas i coproduïda per MEDIAPRO, nominada als premis Forqué

La cinta competirà a la categoria de Millor Pel·lícula Llatinoamericana de l’Any

“Sergio i Serguéi”, pel·lícula dirigida per Ernesto Daranas i coproduïda per MEDIAPRO, ha estat seleccionada per competir en la categoria de Millor Pel·lícula Llatinoamericana de la 24ª edició dels premis Forqué. L’entitat de gestió de drets audiovisuals EGEDA atorga aquests guardons, que s’entregaran el pròxim 12 de gener en el Palau de Congressos de Saragossa.

El film competirà amb “Las herederas”, de Marcelo Martinessi (Paraguai, Alemanya, Uruguai, Brasil, França, Noruega); “La noche de 12 años”, d’Àlvaro Brechner (Espanya, Uruguai, França, Argentina), i “Roma”, d’Alfonso Cuarón (Mèxic).

“Sergio & Serguéi”, estrenada el passat abril i seleccionada com a candidata als premis Goya en la categoria de Millor Pel·lícula Llatinoamericana, se centra en Serguéi, un cosmonauta soviètic que és abandonat a la seva sort a l’estació orbital Mir després d’enfonsar-se el bloc socialista.

Col·laboració especial de Ron Perlman

Coescrita pel mateix director i Marta Danaras, i protagonitzada per Tomás Cao (Sergio) i Héctor Noas (Serguéi), compta amb la col·laboració especial de l’actor nord-americà Ron Perlman (“Hellboy”, “El nombre de la rosa”) qui, a més de ser un dels productors executius de la cinta, dóna vida a Peter, un periodista nord-americà que ajudarà els protagonistes.

En el repartiment també figuren Yuliet Cruz, Mario Guerra, Ana Gloria Buduén, Camila Arteche, Armando Miguel Gómez, Idalmis García i Ronaldo Raimjanov.

"Sergio & Serguéi" és una coproducció de MEDIAPRO, RTV Comercial i l’Institut Cubà de l’Art i la indústria Cinematogràfica (ICAIC), amb la participació de Paramount Channel Spain, Orange, Telecable, Movistar+ i Televisió de Catalunya. WestEnd Films distribueix internacionalment la pel·lícula i BTEAM Pictures ho fa a Espanya.

Creat el 1994, el Grup MEDIAPRO ha produït més de 50 pel·lícules amb directors com Woody Allen (“Vicky Cristina Barcelona”, “Midnight in Paris”), Oliver Stone (“Comandante”), Isabel Coixet (“Mapa de los sonidos de Tokio”, “Nadie quiere la noche”), Fernando León de Aranoa (“Los lunes al sol”, “Princesas”, “Un día perfecto”), Roman Polanski (“Un dios salvaje”), Patricio Guzmán (“Salvador Allende”, “El botón de nácar”), Álex de la Iglesia (“Messi”), Manuel Huerga, (“Salvador Puig Antich”), Joal Cosculluela (“Esteban”) i Gaston Duprat (“Mi obra maestra”).

L'experiència “The Zone of Hope”, al Global Mobile Broadband Forum 2018 de Huawei

La tecnologia Immersive Extreme fa possible que l'espai real i el virtual combinin i coincideixin

Huawei XLabs, la divisió de R+D de Huawei, va contractar Mediapro Exhibitions per muntar i operar una versió reduïda de l’experiència VR “The Zone of Hope”, basada en una idea original de Mediapro Brands per a Aigües de Barcelona. Un equip de 11 persones liderat per Sergi Sagàs de Mediapro Exhibitions va treballar durant 2 meses creant l’adaptació de “The Zone Of Hope Experience” per a l’esdeveniment i es va desplaçar a Londres per fer el muntatge i operar d’instal·lació.

El Global Mobile Broadband Forum 2018, organitzat per Huawei, es va celebrar al centre de convencions ExCel del 19 al 21 de novembre. Entre d’altres primícies, en aquest congrés internacional es va presentar el “GSMA Cloud AR/VR Forum Launch” i Huawei va convidar a MEDIAPRO a ser uns dels 28 membres inicials del fòrum.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999 i el Reial Decret 1720/2007 l’informem que les seves dades es troben incloses en un fitxer degudament enregistrat en l'Agència Espanyola de Protecció de Dades amb la finalitat de mantenir contacte professional i fer-li arribar newsletter i altres comunicacions informatives a través de mitjans electrònics. La finalitat de subscripció i enviament d’informació comercial es realitza a les instal•lacions de l’empresa Rocket Science Group, LLC (propietària de Mailchimp) situada als EUA i adherida als principis de “Port Segur” en relació a la protecció de dades de caràcter personal. En cas que vostè no manifesti la seva oposició, entendrem que ens atorga el seu consentiment per continuar tractant les seves dades amb aquestes finalitats. Per exercir els drets establerts en la LOPD (accés, rectificació, cancel•lació i oposició) pot dirigir-se per escrit (adjuntant fotocòpia del DNI) a IMAGINA MEDIA AUDIOVISUAL, S.L. Av. Diagonal 177, p. 12, 08018 Barcelona; o bé a través de lopd@imagina-media.com